Dietetyka

Wspieramy pacjentów w ich całym procesie odchudzania pomagając w odpowiedniej diagnozie żywieniowej, doborze odpowiedniej diety, stylu życia, które gwarantują najskuteczniejszą terapię. Zgodnie z powiedzeniem "jestem tym co jem" to, co jemy i jak jemy wpływa na całe nasze życie. W dzisiejszych czasach nie chodzi bowiem o to, by przetrwać - nie musimy już walczyć o każdy kęs - wręcz przeciwnie - jedzenia jest wokół bardzo dużo, a my powinniśmy umieć mądrze nim dysponować.

Kluczowe jest nie tylko co jemy, ale i jak często jemy, jak dużo jemy i jak łączymy produkty ze sobą, by były nie tylko doskonale skomponowaną smakowo potrawą, ale także aby sprzyjały prawidłowemu funkcjonowaniu naszego organizmu.

Dietetycy pracujący w artClinique oprócz własnej, bogatej wiedzy i doświadczenia w swojej praktyce stawią na indywidualne podejście do każdej osoby, która rozpoczyna pracę z dietetykiem.

Otaczamy opieką pacjentów przed i po zabiegach bariatrycznych organizując comiesięczne spotkania i warsztaty w trakcie, których uczymy zdrowych nawyków, wprowadzamy odpowiedni sposób żywienia, prowadzimy proces zmiany pacjenta i motywujemy.

Zakres wykonywanych badań i zabiegów

Powszechnie wiadomo, że odpowiednio skomponowana dieta “leczy” lub wspomaga leczenie wielu chorób. Dlatego tak ważne jest by zrozumieć jak się odżywiać by wspierać samych siebie, zdrowie i siły witalne. To wcale nie jest trudne – ale warto dowiedzieć się i zrozumieć co jest najlepsze właśnie dla nas.

Aby ustalić przyczynę złego samopoczucia i problemów zdrowotnych oraz opracować odpowiedni plan działania proponujemy naszym Pacjentom wykonanie kompleksowej diagnostyki mikroflory jelitowej oraz testów na nietolerancje pokarmową.

Lista badań dostępnych w naszej ofercie:

Diagnostyka mikroflory jelitowej

• Mikroflora jelitowa PLUS
  • Mikroflora jelitowa
  • Kandydoza jelitowa

Kiedy dieta jest wskazana? Właściwie zawsze.
Dieta specjalistyczna powinna być dostosowana do dolegliwości lub problemu, który chcemy zlikwidować:

• nadwaga lub otyłość
  • choroby nowotworowe
  • choroby układu krążenia
  • choroby stawów i kości
  • choroby metaboliczne
  • cukrzyca

I wiele, wiele innych chorób dietozależnych. Taka dietę opracowuje się po szczegółowym wywiadzie z pacjentem często w konsultacji z dietetykiem, lekarzem gastrologiem, psychologiem czy fizjoterapeutą. Wtedy możemy znakomicie wspomagać proces leczenia i powrotu do zdrowia, dbając równocześnie o pięknie ciało.

Konsultacja dietetyczna
200 PLN
Konsultacja dietetyczna – prehabilitacja (przygotowanie do zabiegu/leczenia onkologicznego)
200 PLN
Konsultacja bariatryczna (z zaświadczeniem)
250 PLN

Cennik nie stanowi oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i jest publikowany tylko w celach informacyjnych. Podane ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo do zmian. Ostateczna cena za wybraną usługę będzie ustalana w trakcie konsultacji kwalifikacyjnej przed zabiegiem.